Storia dell’azienda

Firma RAPA to jeden z czołowych producentów mebli chłodniczych w Polsce. Działalność produkcyjną rozpoczęła w 1996 roku w Lublinie. Od 2005 roku Fabryka Mebli Chłodniczych RAPA zajmuje teren ponad 14 700 mkw.

 
 
 

Rozpoznawalność i popularność marki RAPA związana jest z tym, że produkowane meble chłodnicze wyróżnia wysoka bezawaryjność, precyzja wykonania, funkcjonalność, energooszczędność oraz nienaganna estetyka doskonale połączona z prostotą obsługi. Wszystkie produkowane meble chłodnicze pozostają pod ciągłą kontrolą pod względem bezpieczeństwa i zgodności z obowiązującymi normami w kraju i w Europie, o czym świadczy certyfikat zgodności CE wydany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji oraz atest higieniczny PZH.

Szeroka oferta urządzeń chłodniczych umożliwia efektywne wykorzystanie każdej powierzchni sklepowej. Szafy z drzwiami przesuwnymi stanowią doskonałą alternatywę dla zamkniętych regałów chłodniczych.

Firma RAPA dokłada wiele starań do ochrony środowiska. Produkowane urządzenia chłodnicze wytwarzane są za pomocą najnowszych technologii. Zastosowane materiały nadają się do powtórnego przetworzenia, a czynnik chłodniczy nie ma niszczącego wpływu na powłokę ozonową. Przy sprzedaży nowych mebli chłodniczych, przyjmowane są zużyte meble chłodnicze, które poddawane są recyklingowi.  

Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii oraz stałej kontroli, wszystkie urządzenia chłodnicze RAPA posiadają dwuletnią gwarancję.

Swój dotychczasowy sukces Firma zawdzięcza wysoko wykwalifikowanej kadrze pracowniczej, co w połączeniu ze stałymi inwestycjami zapewnia firmie stały rozwój. Ciągłe doskonalenie i innowacyjność mebli chłodniczych oraz zwiększanie asortymentu pozwala klientom na większą elastyczność w doborze urządzeń, a także możliwość dopasowania pod względem funkcjonalności i kolorystki do indywidualnego wyglądu lokalu handlowego. Stała kontrola jakości produkcji, ciągły nadzór logistyczny pozwala nam na utrzymanie dwutygodniowych terminów realizacji zamówień.

Firma RAPA odzwierciedla te wartości, które oferuje klientom: solidność i niezawodność. A sieci dystrybucyjne gwarantują lojalność i satysfakcję ze współpracy na której można polegać.