>
Robienie zakupów to nic skomplikowanego, prawda? Z punktu widzenia konsumenta, często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele przygotowań i planów kosztuje zaprojektowanie wygodnej i efektywnej przestrzeni handlowej. Wybór urządzeń chłodniczych ma tutaj szczególne znaczenie, bo poza swoim podstawowym zadaniem (czyli chłodzeniem produktów), mogą one także wspierać sprzedaż. Jak?
Projekt urządzenia chłodniczego obejmuje uwzględnienie tych elementów, które będą działały pozytywnie na całe doświadczenie zakupowe. Poznaj 6 elementów, które warto mieć w swoich lodówkach sklepowych, by sprzedaż szła lepiej.
1. Optymalna wysokość urządzenia i głębokość ekspozycji
Wysokość poszczególnych elementów urządzenia chłodniczego (blatów, półek, witryn) ma ogromne znaczenie przy jego użytkowaniu. Projekt powinien uwzględniać zarówno wymagania klientów jak i obsługi. W tym drugim przypadku bardzo ważna jest głębokość ekspozycji i dostęp do wszystkich zakamarków, dzięki którym łatwiej sięgnąć po konkretne produkty i utrzymać urządzenia w czystości.
2. Szyby hartowane
W naszych urządzeniach hartowane szyby to standard. Dzięki nim urządzenie jest bezpieczne i trwałe. Przeszklone powierzchnie pozwalają zaprezentować cały asortyment. Szyby sprawiają, że to produkt staje się najważniejszy. Pomagają zachować niską temperaturę, jednocześnie zachowując pełną widoczność.
3. Odpowiednie oświetlenie
Czasy, kiedy oświetlenie miało za zadanie „oszukać” klienta, już dawno minęły. Dziś, energooszczędne LEDy mają za zadanie podkreślić wszystkie walory sprzedawanych produktów i pomóc w podjęciu decyzji. Przy montażu dbamy o odpowiednie natężenie światła i jego ukierunkowanie tak, by nie odbijało się od plastikowych opakowań i nie oślepiało klientów.
4. Półki wydawcze i daszki
Doceniamy wygodne urządzenia, które posiadają przestrzeń do pracy. Szukaj tych opcji, jeśli inwestujesz w funkcjonalne urządzenia:
5. Listwy cenowe
Jak często klient pyta Cię o cenę produktu? Nieoznaczony asortyment będzie zniechęcał do zakupu, ponieważ większość z nas planuje budżet przed pójściem do sklepu. Listwy cenowe umieszczone na półkach regałów chłodniczych czy mebli sklepowych ułatwiają oznaczenie produktów i umożliwiają eksponowanie promocji. Zyskuje na tym komunikacja z klientem, mniej jest chaosu, a pracownicy mają czas na inne obowiązki.
6. Lustra
Stwarzają iluzję większej przestrzeni, ale to nie jest jedyny argument, który przemawia za poszukiwaniem urządzenia z lustrem. Dzięki zwierciadłom możemy zobaczyć te części produktów, które znajdują się z tyłu. Na przykład piękne kompozycje kwiatowe w altanie chłodniczej, która — wyposażona w lustro zamiast szyby panoramicznej — ukaże wszystkie walory bukietów.
Projektujemy z myślą o Twoim sukcesie
Nasze urządzenia chłodnicze powstają z pasją. W każdym z nich znajdziesz rozwiązania, które ułatwią codzienną pracę, wyeksponują asortyment i zadbają o wygodę Twoich pracowników i klientów. Skontaktuj się z nami, zbudujmy razem wygodną przestrzeń handlową.