6 kroków przed konkurencją z linią SiX

10.12.2019

Czym od konkurencji różnią się sprzedawane przez Państwa mięso, nabiał, dowolny  asortyment? Dlaczego akurat ta oferta przyciągnie klientów? Między innymi takie pytania były punktem wyjścia w procesie projektowym nowoczesnej linii lad chłodniczych. W naszych poszukiwaniach nie chodziło o nowe urządzenie chłodnicze, ale o odpowiedź na podstawowe potrzeby i wyzwania, które stawia przed nami współczesny rynek. Lata doświadczeń i sugestie klientów wytyczyły kierunek rozwoju nowej linii lad chłodniczych.

Sześć kroków przed konkurencją, to sześć  kroków bliżej klienta:

1. Oceniaj lady po okładce

Wyobraźmy sobie ladę chłodniczą, która wygląda jakby lata świetności miała dawno za sobą, dominują w niej jaskrawe kolory i tworzywa sztuczne. Czy wyeksponowane w niej produkty - niezależnie od ich faktycznej kondycji, wyglądają na świeże, zdrowe, godne zaufania i atrakcyjne? Pewnie nie musimy odpowiadać na to pytanie. Nasze lady to nie tylko nowoczesny design, ale przede wszystkim design przemyślany. Jakość materiałów, konstrukcja i kolorystyka przyciągną wzrok nawet najbardziej wymagających klientów. Rysunek słoi drewna zdobi panele frontowe, łączy nowoczesną formę z tradycją i naturą. Wszystko w celu wywołania u potencjalnych klientów pozytywnych emocji. Dostępna gama kolorów ułatwi wkomponowanie lady w każde wnętrze. Warto pamiętać, że gdy zdecydują się Państwo zmienić wystrój, wraz z nim wystarczy zmienić panel frontowy urządzenia i dobrać odpowiednią kolorystykę. Jest to rozwiązanie uniwersalne i przede wszystkim oszczędne. Lada chłodnicza stanowi przysłowiową okładkę dla sprzedawanych produktów, "opakowanie", które ma wpływ na jakość z jaką klienci będą Państwa utożsamiać. To nasz pierwszy krok w stronę klienta.

2. Potrzeba matką wynalazku

Wygląd to oczywiście nie wszystko. Lady Six łatwo dopasować do estetyki wnętrza, ale także elastycznie łączyć ze sobą w chłodnicze ciągi. Do dyspozycji mamy dwie długości lad - 135 i 197 cm. Przygotowaliśmy także dodatkowe moduły. Dzięki narożnym ladom kasowym, zewnętrznym i wewnętrznym, możemy łączyć urządzenia pod kątem prostym, tworzyć rozwiązania dopasowane do Państwa potrzeb. Projektując urządzenia, szczególną uwagę zwróciliśmy na swobodę komponowania przestrzeni handlowej. Odpowiednia aranżacja wpłynie bezpośrednio na wygodę i korzystne doświadczenia klientów.

3. Pokaż im

Przejdźmy teraz na pole bitwy. Tak, mowa o ekspozycji i walce o uwagę klienta. Suma drobnych detali często podświadomie wpływa na decyzje o zakupie. W tej potyczce jesteśmy po tej samej “stronie lady”. Zadbaliśmy o odpowiedni “arsenał”. O walorach estetycznych całego urządzenia już wspominaliśmy. Skupmy się teraz na ekspozycji. Jej podstawowym atutem jest rozmiar - nawet do 187 cm długości i 75 cm głębokości. Produkty prezentowane na takiej przestrzeni wiele zyskają. Hartowane szyby zapewnią bezpieczeństwo i trwałość. Niezależny system osuszania szyb zadba o ich idealny stan. W zależności od formy sprzedaży lady mogą mieć ekspozycję zamkniętą lub otwartą. Ekspozycja otwarta świetnie sprawdzi się w sprzedaży samoobsługowej. Ekspozycja zamknięta to dwa typy szyb - prosta lub gięta. To kolejny wybór, który Państwu udostępniamy. Personalizacja, która współtworzy wizerunek firmy i sprzedawanych produktów.

Dla wyróżniającej się ekspozycji ważne jest oświetlenie o odpowiedniej barwie. Uwzględniliśmy także ten aspekt.  W naszej ofercie jest świetlówka o zabarwieniu czerwonym dedykowana do produktów mięsnych i wędliniarskich oraz świetlówka neutralna, biała korzystna np. dla nabiału. Odpowiedni kolor podkreśli produkty, nada im soczysty i świeży wygląd, któremu klient nie będzie mógł się oprzeć. Trzeci krok to już połowa sukcesu.

4. Druga młodość

Kto z nas nie chce zatrzymać czasu lub chociaż go spowolnić? Żaden sprzedawca nie lubi, gdy jego asortyment się marnuje. Optymalizacja w tym zakresie przynosi wymierne oszczędności, dlatego poświęciliśmy temu zagadnieniu szczególną uwagę. Zastosowanie systemu chłodzenia dynamicznego z wentylatorem, dopracowanego natężenia nawiewu, precyzyjnej kontroli utrzymania temperatur oraz odpowiedniej wilgotności - to nasz święty graal możliwie długiej świeżości. Innowacyjne zastosowanie dwóch układów chłodzenia to podwójna pewność, że Państwa produkty są w dobrych rękach, a raczej w odpowiedniej ladzie. Dajmy produktom jeszcze jedną szansę by spotkać się z klientem.

5. Lada chwila

Codzienne obowiązki mają tę właściwość, że z czasem jest ich tylko więcej. Obsługa lad, dbanie o ich czystość, konserwacja, układanie i chowanie towarów wpisuje się w harmonogram każdego dnia. Nie da się pominąć tych czynności, ale można sprawić by były prostsze i mniej czasochłonne. Szyby otwierane z systemem siłowników typu lift-up to wygodne rozwiązanie, które doceni obsługa stoiska. Otwierana do góry szyba to komfortowy dostęp do ekspozycji. Dbanie o jej  czystość oraz wymiana asortymentu jest niezwykle łatwa. Wyciągane segmenty dna ekspozycji ze stali nierdzewnej dodatkowo przyspieszą pracę. Wprowadziliśmy wiele rozwiązań, zwracając uwagę na komfort pracy. Przyjazny, elektroniczny regulator temperatury, system automatycznego odparowania skroplin, niewymagający narzędzi dostęp do czyszczenia skraplacza, przestronny przechowalnik to tylko niektóre z nich. Pracownicy to także klienci, dbajmy o ich wygodę. Zaoszczędzony czas to większy zysk. 

6. Globalne ocieplenie rachunków za prąd

Z zaangażowaniem podążamy za pozytywnymi trendami, zwłaszcza gdy ich celem jest ochrona otaczającej nas przyrody. Opracowywanie nowoczesnych rozwiązań z myślą o obecnych i przyszłych pokoleniach to jeden z naszych statutowych postulatów. Ekologiczny czynnik R-290, który stosujemy w urządzeniach, wpisuje się w naszą strategię. Jego właściwości i wydajność w połączeniu z automatycznymi systemami optymalizującymi dystrybucję temperatury, zwiększają oszczędności w zużyciu prądu. Złota maksyma: “Liczy się wnętrze” - nabiera w tym wypadku nowego znaczenia, gdy zsumujemy rachunki. Z prawdziwą satysfakcją wprowadzamy rozwiązania przyjazne dla środowiska i kieszeni. Jest to krok w stronę klienta, którego być może on sam nie zauważy, ale przyszłe pokolenia na pewno. 

7. Rapa

Tak, kroków w rzeczywistości jest siedem :) Ten ostatni w Państwa stronę wykonujemy my. Jesteśmy zawsze, gdy potrzebna jest pomoc, rada i zwykła ludzka życzliwość. Nasze urządzenia mają służyć przede wszystkim Państwu, dlatego jesteśmy otwarci na indywidualne potrzeby i niestandardowe rozwiązania. Bierzemy odpowiedzialność za jakość naszych produktów dlatego udzielamy na nie dwa lata serwisowej gwarancji z możliwością przedłużenia do 5 lat.

Zapraszamy do  sześciu kroków -  przed szereg z linią SiX.

 

Überprüfe auch