Kilka słów o gwarancjach RAPA

21.07.2022

Dokonując zakupu urządzenia chłodniczego nie zawsze przykładamy wagę do tego elementu „wyposażenia”, tymczasem jego obecność znacznie podnosi komfort użytkowania sprzętu. Mowa oczywiście o gwarancji. Zawsze warto upewnić się, czy producent udziela ochrony gwarancyjnej oraz na jakich warunkach. Niekiedy otrzymanie lub zachowanie gwarancji wymaga określonych działań, dlatego dla własnej wygody lepiej zainteresować się tematem już na etapie zamawiania produktu.

A jak to działa w RAPA? Dowiecie się z poniższego artykułu. Zachęcamy do lektury!

 

Gwarantujemy najwyższą jakość i komfort użytkowania

Wszystkie nasze produkty, w tym także urządzenia niechłodnicze oraz meble sklepowe, objęte są standardową roczną gwarancją.

Gwarancję na urządzenia chłodnicze można dodatkowo bezpłatnie przedłużyć, rejestrując sprzęt przy pomocy formularza on-line na naszej stronie internetowej w ciągu 90 dni od zakupu.

W przypadku wszystkich urządzeń z linii SiX, lad chłodniczych A B C D E i F, wysp chłodniczych, lad na kwiaty, witryn cukierniczych chłodniczych i szaf chłodniczych standard rejestracja na stronie RAPA pozwala na uzyskanie dodatkowych, bezpłatnych 12 miesięcy gwarancji.

Ochronę gwarancyjną na szafy chłodnicze z serii ecoline i altany na kwiaty, możesz dzięki rejestracji na stronie przedłużyć nieodpłatnie do 3 lat.

Dajemy też możliwość płatnego przedłużenia gwarancji w momencie zakupu urządzenia. Opcja ta dotyczy:

  • urządzeń z linii SiX  - do 3, 4 lub 5 lat
  • szaf chłodniczych z serii Ecoline – do 4 lub 5 lat
  • altany chłodniczej na kwiaty – do 4 lub 5 lat

 


 


 


 


 


 


 


 

 


Karty gwarancyjne

W ramach gwarancji oferujemy bezpłatny serwis na terenie całego kraju. Warunkiem jest posiadanie Karty Gwarancyjnej urządzenia, w której dokładnie opisujemy na jakich zasadach i w jakich okolicznościach naprawiamy usterki oraz ewntualnie Certyfikatu Przedłużenia Gwarancji, który otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail po wypełnieniu formularza w zakładce Przedłużenie gwarancji.

Każdą usterkę urządzenia RAPA możesz zgłosić za pośrednictwem naszej strony internetowej w zakładce Zgłoszenie serwisowe, telefonicznie pod numerami tel. kom. +48 790 444 982 i +48 81 742 53 15 lub pisząc do nas na adres e-mail: serwis@rapa.lublin.pl.

 

Dłuższe życie urządzeń chłodniczych

Pamiętaj, że sposób, w jaki użytkujesz urządzenia ma duży wpływ na ich żywotność. Systematyczne prace konserwacyjne, w tym regularne mycie i czyszczenie, pozwalają zachować sprzęt w dobrym stanie przez długi czas. W Karcie Gwarancyjnej znajdziesz informacje, jakie czynności konserwacyjne i w jakich odstępach czasu powinny być wykonywane, by zachować ochronę gwarancyjną. Wskazówki jak przeprowadzić czyszczenie poszczególnych elementów zawiera natomiast instrukcja dołączona do każdego urządzenia. Wiele cennych podpowiedzi na ten temat znajdziesz także w artykule Jak prawidłowo dbać o czystość urządzeń chłodniczych i filmach instruktażowych zamieszczonych na naszej stronie www.

 

 

 

Überprüfe auch