>
Często wracamy myślami do różnych szkoleń. Planujemy i wpisujemy nieśmiało w kalendarz możliwe terminy, w nadziei, że już wkrótce będziemy mogli gościć u nas serwisantów z innych miast. A ponieważ - jak powiedział Ludwik Hirszfeld - „Najlepszy mikroskop nie przyczyni się do rozwoju nauki, gdy go się trzyma w szafie”, zdecydowaliśmy się zorganizować szkolenie dla naszych specjalistów odpowiedzialnych na co dzień za kontakt z klientem.
Otwieramy sezon na wiedzę
W Lublinie zima zagościła na dobre. Z racji tego, że jesteśmy zaprzyjaźnieni z niskimi temperaturami, zamiast czekać na lepsze czasy, zorganizowaliśmy spotkanie dla naszego zespołu. Cel był jeden: odświeżyć wiedzę z chłodnictwa. Dlaczego?
Dzięki temu możemy pokazywać i tłumaczyć zawiłości technologii. Tego nie znajdziesz w internecie.
Zajrzyj z nami w zakamarki urządzeń
Takie szkolenie to jedna z nielicznych szans, by zajrzeć w miejsca, które z reguły są zasłonięte. Uczestnicy dowiedzieli się m.in.:
Nowe urządzenia to nowe rozwiązania, które koniecznie trzeba znać
Teorię zweryfikowaliśmy na naszych urządzeniach. W trakcie szkolenia zaglądaliśmy do wnętrza:
To ogromna ilość wiedzy, którą chcemy się dalej dzielić.
Łap wiedzę!
Dlaczego szkolenia stacjonarne są ważne? Bo nic nie zastąpi kontaktu ze specjalistą i możliwości zadawania pytań. Dlatego już dziś zapraszamy Cię na szkolenie. Jakie?
Pomysłów mamy mnóstwo, ale ciekawi jesteśmy, w jakim szkoleniu Ty chciałbyś uczestniczyć?